mgr Małgorzata Czapiewska- logopeda z ponad 20- letnim doświadczeniem w terapii dzieci i młodzieży
Jestem logopedą, oligofernopedagogiem, terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz wczesnej interwencji logopedycznej.
Wyróżnia mnie indywidualne podejście do pacjenta, skuteczność terapii, kreatywność
i zaangażowanie.
Integer dignissim dolor quis lorem semper, sit amet convallis ipsum dignissim. Sed diam quam, aliquam a fringilla at, lobortis sed velit. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nulla iaculis enim id mauris pharetra laoreet. Aliquam a ipsum fringilla purus euismod bibendum et et ipsum. Suspendisse eget sagittis sem. Nam vitae purus ante. Nam aliquam luctus diam.
WYKSZTAŁCENIE
Obecnie kontynuuję naukę na studiach neurologopedycznych.
- mgr logopedii, Wydział Pedagogiki i Psychologii kierunek logopedia – Akademia Bydgoska im. Kazimierza Wielkiego 2002 rok
- Ukończenie Kursu kwalifikacyjnego z zakresu Oligofrenopedagogiki w Centrum Kształcenia kadr Bydgoskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego 2003 rok
- Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie polonistyki na Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy 2004 rok
- Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja z wykorzystaniem wybranych metod neurofizjologicznych – Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy – 2013 rok
SZKOLENIA I KURSY
- Dysfagia – objaw zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania.
- Terapia dysfunkcji ustno – twarzowych z zastosowaniem stymulacji sensorycznej.
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi.
- Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3-4 roku życia z dyslalią obwodową.
- Opóźniony rozwój mowy.
- Odruchy oralne Procesy Fizjologiczne. Patologie kompensacyjno – dostosowawcze i nawykowe. Diagnoza różnicowa.
- Dziecko z rozszczepem podniebienia pierwotnego i/lub wtórnego – leczenie wielospecjalistyczne, diagnoza, terapia zaburzeń mowy.
- Zastosowanie programu Boardmaker and Speaking Dynamically Pro w terapii osóbz trudnościami w porozumiewaniu się I i II stopień.
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieciniepełnosprawnych I stopień.
- Warsztaty w zakresie podstaw Metody Ruchu Rozwijającego V. Sherborne.
- Elektrostymulacja w praktyce logopedy.
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji według zasad motorycznego uczenia.
- Niedokształcenie mowy o typie afazji diagnoza i terapia.
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I stopień.
- „Mam coś więcej do powiedzenia!” Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi (CCN) z wykorzystaniem metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC).